Orice intreprinzator poate deveni un partener de afacere (colaborator) cu firma CaliVita International. Prin ''intreprinzator'' intelegem fie persoane fizice (de la 16 ani impliniti), fie persoane juridice, referindu-ne aici la farmacii, spitale, cluburi sportive, centre de afaceri, fundatii, etc., practic orice societate care are in vedere intretinerea sanatatii angajatilor sai, respectiv comercializarea produselor pentru sanatate. Indiferent ca promovam produsele si afacerea CaliVita ca persoana fizica sau ca persoana juridica, beneficiile oferite de companie (comisioane, ierarhii in firma, premii anuale) sunt aceleasi pentru toti.
Marketingul în retea aduce beneficii importante celor care doresc sa câstige un venit si sa aiba o afacere personala, consumatorilor care au alta alternativa decât cea de a merge în marile supermarketuri, mall-uri si altele de acelasi fel si pentru piata consumatorilor de produse. Ofera o alternativa angajarii traditionale pentru cei care doresc un venit flexibil câstigând oportunitatea de a suplimenta venitul casei, sau pentru cei a caror responsabilitati sau circumstante nu le permit un angajament de munca partial sau cu durata normala de munca. În multe cazuri, oportunitatea Marketingului în Retea se dezvolta într-o cariera plina de împliniri pentru cei care ating succesul si aleg sa urmareasca ca activitate principala afacerea independenta de Marketing în Retea.
Costulpentru un individ de a începe afacerea independenta de Marketing în Retea este de obicei scazut. De regula, un pret modest pentru kitul de început este tot ceea ce se cere pentru începator si un inventar mic sau chiar deloc în multe cazuri. Acestea contrasteaza puternic cu franciza sau investitiile pentru alte oportunitati de afaceri, care necesita cheltuieli substantiale si expune investitorul la un grad semnificativ de risc de pierdere.
Beneficiul consumatorilor de la Marketingul în Retea se datoreaza facilitatilor si serviciilor oferite, incluzând demonstratii personale si explicatii ale proprietatilor produselor, livrarii la domiciliu si generoaselor garantii satisfacatoare. Mai mult decât atât, Marketingul în Retea ofera un canal de distributie pentru companii cu produse distincte sau noi, care nu sunt disponibile în magazinele traditionale de vânzare cu amanuntul, sau care nu îsi permit sa concureze cu reclamele si promotiile costisitoare asociate câstigarii spatiului pe rafturile magazinelor de retail. Marketingul în Retea sporeste infrastructura economiei în domeniul distributiei cu amanuntul si serveste consumatorii cu o sursa convenabila de produse de calitate.
Un component important al industriei Marketingului în Retea este multilevel marketing. Se refera de asemenea si la marketingul în retea, structura marketingului sau multilevel marketing în retea si s-a demonstrat de multi ani ca este o metoda efectiva si de înalt succes de a compensa vânzatorii directi si de a distribui produsele si serviciile direct catre consumatori.
Marketingul în Retea nu trebuie confundat cu alti termeni cum ar fi marketingul direct sau vânzarea la distanta, care pot descrie un sistem interactiv de marketing care foloseste unul sau mai multe medii de publicitate pentru a obtine un raspuns masurabil si/sau tranzactiile din orice locatie, cu aceasta activitate stocata într-o baza de date. Cele mai comune tipuri de marketing direct si tehnici de vânzare la distanta sunt telemarketingul, mailul direct si raspunsul direct.
Desi uneori organizatiile de Marketing în Retea ocazional folosesc pentru propriile afaceri marketingul direct sau tehnicile si tehnologia de vânzare la distanta, diferenta principala dintre cele doua metode de marketing este fata în fata sau prezentarea personala, care întotdeauna este un aspect al relatiilor Marketingului în Retea.